12 Mart 2014 Çarşamba

Klavyedeki Tuşların Görevleri Nelerdir?




38 yorum:

  1. aradığım şey yok. harflerin görevleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harflerin görevi yazı yazmak





      Sil
    2. Allah akıl fikir versin

      Sil
    3. sağolun çok yardımcı oldu hoca beğenecek

      Sil
    4. hoca beğenecek sağolun

      Sil
  2. Teşekkürler katkınız oldu

    YanıtlaSil
  3. Yarı Sınavım Vardı Çok Etkınız Oldu TEŞŞEKÜRLER ...

    YanıtlaSil
  4. benim sınavım vardı yarın bu iyi oldu ...

    YanıtlaSil
  5. Yarin sinavim vr cok iyi oldu saolun

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim sagolun :D

    YanıtlaSil
  8. işiimmeeee yaraadııı Thank You

    YanıtlaSil
  9. TŞK EDERIİM çok yardımınız oldu yarın yzılım var tşk

    YanıtlaSil
  10. bunu ben şimdi nasıl yazıcam!!! AMA YİNEDE EMEK VERMİŞSİNİZ TEŞEKKÜRLER!:/
    FERYAL BULUT
    kuzenim feryal e katılıyorum nasıl yazıcak kuzenim benim!!! sanki herkezin yazıcısı çalışıyor yani yeter ama artık ya her yerde uzun gösteriliyor yeter ya kısa yazın kısa anlamıyor musunuz? KıSaaaaaaaaaaaa kısa yazın ya şunları yeter artık!!!!!!!!!!!! AMA YİNEDE EMEK VERMİŞSİNİZ TEŞEKKÜRLER....
    SERKAN ÇEKİCİ:/

    YanıtlaSil
  11. I'm turning into German thanks to everyone for all the love Turkey and I'm not a loving kiss kissed me on the lips: **

    YanıtlaSil
  12. Masaustu Bilgisayarda interneti Wifiye donusturen ctrl+ neydi onu bulamiyorum

    YanıtlaSil
  13. Masaustu Bilgisayarda interneti Wifiye donusturen ctrl+ neydi onu bulamiyorum

    YanıtlaSil
  14. Cok sagolun sayenizde bi odev daha da bitti

    YanıtlaSil
  15. güzel olmuş ama kısa açıklamalar uzun olsa daha iyi olurdu ama neyse güzel olmuş

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel salun 😀☺😊😁😃😄...

    YanıtlaSil
  17. Çok teşekkürler 7. Sınıf ortalama bilişim 100 diğer dersler toplam 98.58 💟💟💟💟💟 sayenizde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de 6. sınıfım benim de bilişim 100 ama 7. sınıfta bilişim yokmuş

      Sil
  18. onu kim yazıcak biz yazıcımıyız ya

    YanıtlaSil
  19. bir işareti arıyordum ama yok

    YanıtlaSil
  20. yeni klavyelerde genelde en üstte bulunan ses açma kapama ana sayfa duraklatma tuşları var faka klavyenin diğer bütün tuşlar çalışmasına rağmen o tuşlar çalışmıyor neden çalışmıyor ve nasıl çalıştırabilirim?

    YanıtlaSil
  21. Saolun Hakkınızı Helal edin.........

    YanıtlaSil
  22. Süper harika yazılar ödevim tamamlandı yessssss.

    YanıtlaSil