31 Aralık 2013 Salı

Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi 5. Sınıf 1. Yazılı Soruları

          Yaklaşık 10 yıldır bilgisayar dersi ortaokullarda okutulmaktadır. 2013-2014 eğitim öğretim yılından itibaren 5. sınıflardan başlayarak kademeli olarak zorunlu hale gelecektir, 2015-2016 eğitim öğretim yılında tüm sınıflarda (5. 6. 7. 8. sınıflar) zorunlu olarak okutulacaktır. Dersimizin yıllık planı ve kitabı olmadığından hem öğrenciler hemde öğretmenler sınav zamanı belirsizliklere düşmektedirler. Bu durumun biraz olsun üstesinden gelebilmek için sitemizde çeşitli paylaşımlarda bulunmaktayım.

           2013-2014 eğitim öğretim yılında 5. sınıf için hazırladığım Bilişim Teknolojileri ve Yazılım dersi 1. sınav soruları aşağıdadır.


5. Sınıf 1. Yazılı Sorularını buradan indirebilirsiniz

1 yorum: