5. SINIFLAR İÇİN
1. Yeni bir Microsoft Ofis Word
belgesi açın. (5p)
2. WordArt özelliğini kullanarak
"OFİS PROGRAMLARI NEDİR" başlığını yazdırın
(Burada
istediğiniz bir WordArt stilini seçebilirsiniz). (10p)
3. Başlığın altına küçük resim
seçeneğini kullanarak "ofis" hakkında bir fotoğraf ekleyin ve
fotoğrafı satırın ortasına hizalayın.(Arama kısmına ofis yazılacak ve ilk çıkan
fotoğraf eklenecek).(15p)
4. Fotoğrafın altına aşağıdaki
yazılar yazılacak;
Bilgisayarda yazı yazmak & resim
eklemek gibi kelimeler üzerinde işlem
yapmak için;
Tablo oluşturmak { otomatik hesap
yapmasını sağlamak } * grafik eklemek gibi elektronik hesaplama yapmak!
( Yazılar yukarıdaki gibi madde
işareti ile gösterilecek, noktalama işaretleri aynen uygulanacak, yazı
tipi Century Gothic olacak ve yazı boyutu 12 punto olacak.) (30p)
5. Yukarıdaki metni yazdıktan sonra
metnin altına 2 satır ve 3 sütundan oluşan boş bir tablo ekleyin. Tabloyu
istediğiniz bir renkte renklendirin. (15p)
6. Sayfanın sağ alt tarafına metin
kutusu ekleyerek içerisine isminizi, okul numaranızı ve sınıfınızı yazın.
İsminiz kırmızı renkte ve kalın harfle yazılacak.(10p)
7.
Sayfaya
(herhangi bir renkte) sayfa rengi ve (herhangi bir şekilde) sayfa
kenarlığı ekleyin. (10p)
8. Word belgesini masaüstüne
kaydedin. Dosya ismi olarak kendi isminizi, sınıfınızı ve numaranızı yazın.(5p)
6. SINIFLAR İÇİN
WORD UYGULAMASI
1. Yeni bir Microsoft Ofis Word
belgesi açın. (5p)
2. WordArt özelliğini kullanarak
"OFİS PROGRAMLARI NELERDİR" başlığını yazdırın
(Burada
istediğiniz bir WordArt stilini seçebilirsiniz). (10p)
3. Başlığın altına, bilgisayarda
kayıtlı herhangi bir fotoğraf ekleyin ve fotoğrafı satırın ortasına
hizalayın.(İstediğiniz fotoğrafı ekleyebilirsiniz, fotoğraf büyük boyutlu ise
küçültün).(15p)
4. Fotoğrafın altına aşağıdaki
yazılar yazılacak;
v Kelime işlemci Programı: yazı yazmak & yazınıza şekiller vermek
& resim eklemek vb;
v Elektronik Hesaplama Programı: tablo oluşturmak (hesap yapmak) grafik
oluşturmak vb;
v Sunum Hazırlama Programı: resim # video / ses * yazı ekleyerek sunum
hazırlama.
( Yazılar yukarıdaki gibi madde
işareti ile gösterilecek, noktalama işaretleri aynen uygulanacak, yazı
tipi Century Gothic olacak ve yazı boyutu 12 punto olacak.) (30p)
5. Sayfanın sağ alt tarafına metin
kutusu ekleyerek içerisine isminizi, okul numaranızı ve sınıfınızı yazın.
İsminiz kırmızı renkte ve kalın harfle yazılacak.(10p)
6. Word belgesini masaüstüne
kaydedin. Dosya ismi olarak kendi isminizi, sınıfınızı ve numaranızı yazın.(5p)
EXCEL UYGULAMASI
1. Yeni
bir Microsoft Ofis Excel belgesi açın.
2. C2
sütununa 50, C3'e 60, C4'e 85, C5'e 15, C6'ya 42,
C7'ye 34 sayılarını yazın.(10p)
4. E13
sütununa isim soyisim, sınıf ve okul numaranızı yazın.
5. Excel
belgesini masaüstüne kaydedin. Dosya
ismi olarak kendi isminizi, sınıfınızı ve numaranızı yazın.(5p)
öğretmenim 6. sınıf 2. sınavda hangi konular çıkıcak?
YanıtlaSilikinci dönem konuları çıkacak, internet ve ofis programları
YanıtlaSil